:D

Emma Johansson / 22 December, 2010 - 23:48 / Allmänt

Idag har jag vart med Linnea tills jag skulle fara till stallet, jag kom till stallet kanske efter 4. När jag hade bytt om så gick jag och hämtade ett grimskaft och när jag hade gjort de så gick jag och tog in Blå. När jag hade tagit in Blå så gick jag och fyllde hans hö påsar. Efter jag hade fyllt hans hö påsar gick jag och lämna 2 av hans hö påsar på hans krok som han har i hö ladan och när jag hade gjort de så gick jag och lämnade 2 av hans hö påsar vi hans box. När jag hade mockat så förde jag in han i hans box. När jag var klar hos Blå så gick jag till mitt skåp för jag skulle hämta mina chaps och mer. Efter 6 så började vi rida. Vi fick rida fritt. Vi har öekt hela havet stormar och mer. Jag vann i hela havet stormar. Jag har ridit Alex idag :) :) Det var jätte kul på våran ridlektion.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: