JAG HAR INTE BLOGGAT PÅ JÄTTE LÄNGE!

Emma Johansson / 20 Augusti, 2010 - 10:16 / Allmänt

jag har inte bloggat på jätte länge,men jag ska börja blogga jätte mycke. Vi har köpt en hund. Det är en Jack Russel. Den heter Elvis. Jag kan lägga in bilder på den senare idag. Den är 10 veckor och imon blir den 11 veckor. Jag ska träna Agility och tävla Agility med honom. När han blir 1 år ska jag och mamma gå på lydnatsträning med honom :D

Han är världens bästa hund :D


Igår så var jag med steffi,inte hela dan men ganska länge. Vi hade kul. Idag ska jag vara med min kusin. Hon kanske ska sova hos mig. Om hon ska de så ska vi säkert vara inne på datan länge för att vi vill se om en person loggar in på facebook.


Jag bloggar mer sen,puss, ;*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: